Інтернет-провайдер
тел. (099) 555-68-73 (Vodafone), (096) 555-68-73 (Kyivstar)
електронна пошта; sales@optiknetns.com.ua
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ КОРИСТУВАЧА (інструкція)
Вхід в особистий кабінет: 1. натиснути кнопку "особистий кабінет" в правому верхньому кутку цієї сторінки, або
2. в браузері в адресній строчці набрати адресу stat.optiknetns.com.ua
В разі успішної аутентифікації в "особистому кабінеті" ви попадаєте на головну сторінку кабінету
Тут розміщена вся інформація, яка стосується абонента. В "данные пользователя" розміщено П.І.Б. абонента, номер договору, та статус в системі. Блок "Тарифный план" вказує тарифний план, яким користується абонент, розмір абонентської плати, вхідна швидкість до абонента та вихідна швидкість від абонента. Блок "Информация по счету" містить суму балансу абонента на момент авторизації в особистому кабінеті, кредит (тільки в тому разі, як що абонент скористався цією послугою), та статус послуги Інтернет. Крім цього, тут же розміщено, через скільки днів послуга Інтернет буде не доступна (закінчиться баланс).
Просимо уважно відноситися до наявності коштів на балансі, так як наше підприємство повністю перейшло на електронний облік, включення та відключення абонентів від мережі здійснюється в автоматичному режимі. При поповненні балансу уважно слідкуйте, скільки коштів з платежу іде на комісійні банку (в різних банках різні комісійні). Наприклад: ваш тарифний план коштує 200 грн. При здійсненні платежу комісійні банку склали 2 грн. Баланс абонента поповнився на 198 грн. Послуга Інтернет не підключиться, так як на балансі не буде необхідної суми для включення послуги. За комісійні банку адміністрація ТОВ "Оптікнет-НС" не несе відповідальності. Ми несемо відповідальність тільки за кошти, які поступають від абонента на наші рахунки!
В разі не успішної аутентифікації при переході в "особистий кабінет користувача" вас може переадресувати на сторінку, вигляд якої розміщено нижче.
В такому випадку вам необхідно пройти аутентифікацію за допомогою логіну та паролю. Логіном служить "ідентифікатор абонента (розміщений в "заяві про приєднання" та на "картці абонента"). Пароль розміщений також в "заяві про приєднання". У разі, як що ви не знаєте свого логіну та паролю, просимо Вас звернутися за телефонами технічної підтримки (розділ "Контакти" цього сайту), вам буде надано необхідну консультацію.
Функції "Особистого кабінету користувача"
Крім того, що "особистий кабінет користувача" носить інформаційний характер, він має багато функцій по управлінню вашим аккаунтом.
Через "кабінет" можливо здійснювати поповнення балансу на користування послугою Інтернет. Доступні дві платіжні системи: Приват24 та LiqPay. Приват24- для власників карт від ПриватБанку, LiqPay для власників карт, виданих всіма іншими банками (головне, щоб банківська карта була системи VISA чи Mastercard)
Для здійснення поповнення балансу необхідно вибрати пункт "Пополнение", в способах поповнення виберіть платіжну систему (Приват24 чи LiqPay). Введіть суму поповнення, нажміть кнопку "Пополнить". Відкриється вікно, де ви повинні звірити інформацію для поповнення.
Як що все вірно, нажміть кнопку "Пополнить". Після цього вас буде переадресовано на платіжну систему, котру ви вибрали.
При виборі Приват24 вам буде необхідно пройти аутентифікацію в цій системі (логін і пароль від Приват24).
Після успішного входу в Приват24 вас переадресує на нашу платіжну сторінку (мерчант), де ви вибираєте свою платіжну карту (в разі наявності декількох карт),
В разі правильності всіх даних, натисніть кнопку "Подтвердить". При успішності сдійснення платежу система Приват24 покаже таке повідомлення.
Натисніть кнопку "Вернуться на сайт", вас переадресує в "особистий кабінет користувача". Зверніть увагу на баланс, він змінився на суму, котру ви сплатили. Поповнення проводиться моментально.
Для власників карт інших банків рекомендуємо використовувати систему LiqPay. Після вибору цієї системи в "особистому кабінеті" вас переадресовує на сторінку нашого підприємства в LiqPay. При здвйсненні платежу знімається комісія в розмірі 2,8% від суми платежу. Система LiqPay вираховує цю комісію з суми платежу, тобто на баланс буде зараховано на 2,8% менша сума. Рекомендуємо вам при здійсненні платежу через цю систему додавати в суму і суму комісії. Наприклад, при тарифному плані в 200 грн додайте 6 грн комісії, тобто сума платежу буде 206 грн.
В цьому вікні введіть номер карти (16 цифр), срок дії карти (розміщено на лицьовій стороні карти), код CW2 (на карті знак з 3 цифр). Натисніть кнопку "Оплатить". Після успішного здійснення операції ви отримаєте повідомлення про успішний платіж.
Натисніть пункт меню "вернуться на сайт". Вас переадресує в "особистий кабінет користувача". Зверніть увагу на баланс, він змінився на суму поповнення. Особливо зверніть увагу, чи суми на балансі достатньо для продовження роботи в слідуючому місяці. Сума на балансі повинна бути вищою або рівною вашій абонентській платі за місяць.
Всі ваші платежі відображені в пункті "История"- "История платежей"
Відкриється таблиця, де буде відображено всі ваші поповнення та всі витрати: за що, коли і в який час було знято кошти з вашого балансу. Нагадуємо, абонентська плата знімається з балансу щодобово. Тобто кожної доби з балансу знімається сума, розрахована як сума щомісячної абонентської плати розділена на кількість днів у місяці. Наприклад: абонентська плата 150 грн за місяць, кількість днів у місяці 30, кожен день буде знімати по 150/30=5 грн.
Пункт "История"- "История сессий". З цієї таблиці ви зможете дізнатися, коли і в який час вами було встановлено з'єднання з мережею, скільки інформації було передано, скільки прийнято, коли ви відключалися від мережі, скільки часу обладнання знаходилось в мережі. Ця сторінка має виключно інформаційний характер.
Пункт "Услуги"- "Кредит". Цей пункт можливо використовувати в тому разі, якщо ви по якихось причинах не поповнили баланс завчасно, у вас відключилася послуга Інтернет. Ви можите зайти в "Особистий кабінет користувача", вибрати пункт "Кредит", ввести пароль, натиснути кнопку "Подтвердить". При цьому вам буде надано доступ до мережі Інтернет на 4 доби. За цей час вам буде необхідно здійснити поповнення свого балансу. При поповненні балансу буде знято кошти за користування інтернетом в кредит та надано доступ до мережі в подальшому. Ніяких "замаскованих" платежів при цьому абонент не несе. Так би мовити: інтернет на декілька днів в борг. У випадку, як що баланс за дні кредитування поповнено не буде, послуга Інтернет відключиться після терміну кредитування. Кредит в подальшому надаватися не буде, поки не буде погашено заборгованості за дні взятого кредиту та не поповниться баланс на суму місячної абонентської плати. Кредит доступний тільки тоді, як що у вас на балансі не залишилось коштів для оплати.
Пункт меню "Контакты". На цій сторінці розміщені всі контактні дані оператора.
Пункт "Профиль". Тут розміщено мінімальну інформацію про абонента. В разі, як що у вас змінився телефонний номер, прохаємо вас змінити його в графі "Телефон СМС" і зберегти зміни. Ця інформація буде використана для подальшого інформування абрнента про зміни та доповнення в мережі.
Пункт. "Новости" На цій сторінці ми будемо інформувати абонентів про всі зміни на мережі. Рекомендуємо іноді проглядати дану сторінку.